Facility Management: Afbeeldingen en Video

Beeldmateriaal en video's via Zuyd

Beeld en Geluid op School
Zuyd Hogeschool is geabonneerd op deze databank.  hier heb je toegang tot duizenden uren aan streaming content voor het hoger onderwijs in Nederland. De content is geselecteerd uit de archieven van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid.

MediaPunt Zuyd

Op MediaPunt Zuyd vind je onder andere weblectures, korte kennisclips en videoproducties van Zuyd medewerkers en studenten. Op Mediapunt Zuyd zijn ook korte kennisclips van de Zuyd Bibliotheek te vinden over hoe je informatie kunt opzoeken via de online bibliotheekcatalogus, Google Scholar en meer.

Websites met vrij te gebruiken afbeeldingen

Website Creative Commoms is een zoekmachines die je helpt om foto’s te vinden gebaseerd op een van de Creative Commons licenties.

Pexels een platform voor afbeeldingen met CC0, alle foto's zijn met de hand geselecteerd uit foto's die door de gebruikers zijn geüpload of afkomstig van gratis stockfoto's websites, als Pixabay, Gratisgraphy of Little Visuals,

Pixabay is een platform waar auteursrechten vrije afbeeldingen en video's worden gedeeld.

Hergebruik van afbeeldingen van Internet

Zoeken en gebruik van afbeeldingen met toestemming voor hergebruik.

Bekijk hiervoor de LibGuide Afbeeldingen van De Hanze Bibliotheek: helder en duidelijk.