Accountancy: Home

Gids met informatie en informatiebronnen voor de opleiding Accountancy

Informatie over deze LibGuide, Accountancy

In deze Libguide vind je informatie en informatiebronnen voor de opleiding Accountancy.
Op de homepagina vind je de belangrijkste bronnen en databanken voor de opleiding Accountancy.
De andere tabbladen zijn de aandachtsgebieden van de opleiding Accountancy, en hier vind je per aandachtsgebied de belangrijkste bronnen.
De Tabbladen -  Onderzoek en Rapportage - Zoekstrategie - Beoordelen, selecteren en verwerken van informatie, zijn  gericht op Informatievaardigheid.
Voor meer informatie hierover, zie ook de Moodle Cursus Informatievaardigheden A:  Starters en de cursus  Literatuuronderzoek.
Ben je startende student, kijk dan bij de cursus kennismaken met Zuyd Bibliotheek.
Het Tabblad Uitwerking  zoekvraag en presentaties, hier vind je presentaties van instructies informatievaardigheid, uitgewerkte zoekcases en handleidingen voor het gebruik van belangrijke databanken voor de opleiding

Doorzoek informatiebronnen Zuyd (DiZ)

Recente Elektronische vakliteratuur Accountancy

Catalogus Zuyd Bibliotheek

Vakliteratuur, catalogus

E-bronnen Accountancy

Aanwinsten Bibliotheekcollectie

Databanken onderzoek

Open Access bronnen en repositories voor onderzoek

Informatieprofessional

Profile Photo
Ingrid Kars
Contact:
Ligne 2 6131MT Sittard – Postbus 69 6130AB Sittard
046-4207020

Zuyd Library: A-Z Databases

Vakliteratuur, vakbladen

Wil je op de hoogte blijven van recente artikelen uit vakbladen op je vakgebied, lees dan de

voor een selectie van artikelen uit  economische vakbladen.
Hieronder een overzicht van belangrijke vakbladen voor de opleiding.

Databanken Accountancy

Databanken met Artikelen, Accountancy