Mens en Techniek Biometrie: Catalogus Zuyd bibliotheek

Bibliotheekcatalogus Zuyd

Via de catalogus kan je op zoek gaan naar publicaties die in de Zuyd collectie staan: boeken, DVD's, scripties, papieren vaktijdschriften enz. Bronnen die worden voorgeschreven in modules kan je zo opsporen.
Het gaat om kwalitatief goede en betrouwbare bronnen.

In de korte kennisclips leer je hoe je (geavanceerd) kan zoeken en bronvermeldingen aanmaken volgens APA.

Kennisclip Eenvoudig zoeken in de bibliotheekcatalogus

Over de catalogus van Zuyd

De zoekmogelijkheden die de catalogus van Zuyd biedt, komen in dit onderdeel van deze gids uitgebreid aan bod.

Afspeellijst Kennisclips Catalogus

Kennisclip Geavanceerd booleaans zoeken (AND/OR/NOT)

TIP!

Is het boek of de DVD die je zoekt uitgeleend, maar wel aanwezig op een andere locatie van Zuyd? Je kan de publicatie via interbibliothecair leenverkeer naar deze locatie laten halen. Meld je aan de balie om het IBL-formulier in te vullen. Na enkele dagen ligt het item voor je klaar aan de balie.

Kennisclip Geavanceerd zoeken met truncatie

Zoek je een publicatie die Zuyd niet heeft?

Met WorldCat kan je zoeken in collecties van meer dan 10.000 bibliotheken over de hele wereld. Dat kan handig zijn als Zuyd een bepaalde publicatie niet in de collectie heeft.