Docent Muziek: Bibliotheeknieuws Conservatorium Maastricht

LibGuide Conservatorium Maastricht

Zuyd toegang tot nkoda - de spotify van de bladmuziek

by Pascal Nypels on 2020-12-09T20:04:01+01:00 | 0 Comments

Zuyd Bibliotheek en Conservatorium Maastricht hebben een akkoord bereikt met nkoda: dé streamingdienst voor bladmuziek. Vanaf december 2020 hebben studenten en medewerkers gratis toegang tot een enorme collectie digitale bladmuziek.

Over nkoda
nkoda is de Spotify van bladmuziek met toegang tot meer dan 100.000 titels van 's werelds grootste muziekuitgevers. Het is een streaming service, om de bladmuziek te gebruiken moet je de nkoda app op je mobiel, tablet of een ander apparaat installeren.

Hoe krijg je gratis toegang?
Vanaf december 2020 vind je nkoda voor Conservatorium Maastricht in de 'Databanken A-Z lijst' van Zuyd Bibliotheek. Om gratis toegang te krijgen moet je een individueel nkoda account aanmaken via een unieke eenmalige link die je via dit formulier kunt aanvragen. De unieke, persoonlijke link wordt per e-mail toegestuurd; ga dan verder met de stappen zoals aangegeven in het vakje "Creating your free nkoda account" op deze Engelstalige pagina.

0 Comments.

Enter your e-mail address to receive notifications of new posts by e-mail.

Subjects

Muziek
  Return to Blog
This post is closed for further discussion.